Субота, 21.10.2017, 02:34
Вітаю Вас, Гість

У Кузнецовську є Садочок

Із милозвучним іменем Дзвіночок

Для малюків цей дім, мов казка,
Бо їх оточує тут ніжність  й ласка .
Турботливі і щирі люди
Стрічають дітлахів щодня,
У стінах цих любов панує всюди
І не хвилюється за діточок сім’я.
                Вихователь Басюк В.М.

 

Як ті метелики, що весело літають цілий день у сонячному світлі, перелітаючи з квітки на квітку, так до дошкільного начального закладу «Дзвіночок», що став другою домівкою, збирається малеча, поспішаючи з навколишніх будинків.

Наш «Дзвіночок» не лише дошкільний навчальний заклад (ясла-садок). Це палац , у якому працюють добрі чарівниці.

Ми приходимо в цей палац, щоб:

• дарувати дітям радість спілкування;

• стати їм друзями, партнерами в будь-яких справах;

• дати кожній дитині шанс розквітнути, розвинути свої потенційні можливості.

Найголовніше у насколектив, команда однодумців-ентузіастів.  Педагогічний колектив прагне працювати, використовуючи сучасні досягнення педагогічної науки, втілюючи нестандартні і актуальні технології освіти, найсучасніший педагогічний досвід. Перед кожним педагогом стоїть завдання:

· В  кожній дитині бачити особистість

· Створити сприятливі умови для формування її творчих, інтелектуальних здібностей.

· Забезпечити комфортні та безпечні умови розвитку дитини

У сучасній теорії управління особливе місце посідає систематичний підхід до керівництва методичною роботою – роботою з педагогами. Педагог -  це та найголовніша особистість, яка створює імідж дошкільного закладу. Його не можна «зліпити», сформувати за певною схемою. Ми лише створюємо умови, які сприяють його становлення, повній реалізації можливостей і здібностей. Мова йде про освітнє середовище, «дух» нашого навчального закладу, що спонукає до якнайповнішого розкриття творчого потенціалу та можливостей кожного педагога.

Методична робота з педагогічними кадрами набула нової якості, стала дієвим засобом управління навчально – виховним процесом. Її характеризує особистісний підхід до професійного вдосконалення кожного педагога, цілісна система подачі інформації, поєднання традиційних форм роботи з активними, практична спрямованість навчання.

Наш імідж – це узагальнений портрет, який створювався протягом 19 років силами всього колективу. Моніторинг допоміг визначити освітній напрямок нашого «Дзвіночка» . Це розвиваюче випереджуюче навчання дошкільнят Тому з року в рік, 12 років поспіль, наш педколектив продовжує роботу з розвитку інтелектуальних здібностей дітей шляхом впровадження інноваційних технологій, а саме:

-   формування читацьких умінь дітей на ранньому етапі за методиками М.Зайцева та Л.Шелестової

-   навчання елементів логіко-математичних уявлень з елементами розвиваючого навчання по програмі «Грайлик»  П.Петерсона, Є.Кочемасової;

-   впровадження універсального дидактичного матеріалу-палички Кюізенера – метод пізнання логіки і математики в дошкільному віці;

-   логічні Блоки Дьєниша, які допомагають  дитині оволодіти мислительними операціями та діями, спонукають дитину до самостійної пошукової діяльності «відкриття»;

-   методичний підхід і прийоми гімнастики Єфименка реалізуються під час пробуджуючої гімнастики;

-   елементи розвиваючого навчання за Ельконіним і В.Давидовим.

Технологія розвивального навчання дає змогу підтримувати і розвивати такі чудові якості дошкільника, як інтерес до знань, потреба в самореалізації, творче мислення, розкривати індивідуальність, самоцінність кожної дитини.

Ми переконані, що перспектива безмежного розвитку людини досягається вже в дошкільному віці, якщо організовувати навчально-виховний процес на основі впровадження логіко випереджуючого розвиваючого навчання.

Та основною метою колективу є зміцнення фізичного здоров’я кожної дитини. Робота з фізичного виховання та оздоровлення проводиться на основі спільних спостережень, творчих пошуків педагогів, медиків та батьків. Саме тому у нас створені чудові умови проведення різних форм роботи з фізичного виховання: функціонують спортивна зала з сучасним і нестандартним обладнанням, басейн, спортивний майданчик, спортивні куточки в кожній групі. Це обладнання відповідає педагогічним, гігієнічним , естетичним вимогам та анатомо-фізіологічним особливостям дітей  різних вікових груп.

Створення умов для повноцінного, своєчасного й різнобічного розвитку дитини, виховання ініціативної , творчої особистості – одне з основних завдань нашого «Дзвіночка». Саме тому наш колектив разом з батьками значну увагу приділяє постійному  вдосконаленню розвивального предметно-ігрового середовища.

Вдала організація розвивального простору в групових приміщеннях стала основою для  захоплюючого, змістовного життя та різнобічного розвитку кожного нашого вихованця.

Педагогічний колектив втілює в життя державну політику в галузі освіти через реалізацію завдань державної програми «Я у Світі»

А господарює в цьому дошкільному навчальному закладі чарівна жінка, турботлива мама, дбайлива дружина, хороший керівник, Відмінник освіти України -  Рожко Лідія Олексіївна.  Завжди елегантна, усміхнена, стримана, вимоглива до себе та до підлеглих. Неодноразово Лідія Олексіївна першою піднімається східцями, щоб відкрити двері новому дню, а буває вже давно горять тремтливі вогники у вікнах, а завідувачка ще на робочому місці.

      З таким наставником все лагодиться в колективі і робота спориться. Недаремно – "На роботу – як на свято”.

Історія